08 Μαΐου 2023

Γιώργος Μ. Βουτσής : Η συμμετοχή μου στην "Φιλολογική Πρωτοχρονιά 2023"

 



Η συμμετοχή μου στην "Φιλολογική Πρωτοχρονιά 2023" με πίνακα από την αγαπημένη μου ιδιαίτερη πατρίδα, την Χαλκίδα. Αυτή τη φορά το έργο απεικονίζει τον συνοικισμό που γεννήθηκα, την "Πέρα πάντα" ή "Καράμπαμπα" ή "Κάνηθο", όπως λέγεται σήμερα.

Τα ποιήματά μου είναι μια επιλογή από αυτά που χαρακτηρίζουν την ποίησή μου. Μακριά από ακαταλαβίστικους σουρεαλισμούς, μελό ερωτικά και ταπεινωτικές γονυκλισίες. Απευθύνονται στον άνθρωπο-αγωνιστή με ενσυναίσθηση για τον συνάνθρωπό του και με επίγνωση του "ενός περάσματος" από αυτόν τον καταπληκτικό, πανέμορφο πλανήτη.

Μην το βάζετε κάτω, μην αποθαρρύνεστε, πολεμήστε ο καθένας από το δικό του μετερίζι, κάνοντας σωστά - με συνέπεια - την δουλειά που είναι ο καθένας ταγμένος. 






Δεν υπάρχουν σχόλια: