24 Σεπτεμβρίου 2020

Γιώργος Μ. Βουτσής: " Καθαρή Δευτέρα '72 "

Τα σκέπτεσαι και λες "Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Δεν είναι δυνατόν! Τόσες συμπτώσεις επανωτές για να γλυτώσεις εσύ το θάνατο; Ποιος είσαι;" 
Δεν υπάρχει απάντηση. Υπάρχει όμως συμπέρασμα:

Α π ό    τ ύ χ η    ζ ο ύ μ ε !

Το τραγικό γεγονός το έχω καταγράψει με λεπτομέρειες στο πεζό μου "Καθαρή Δευτέρα 1972-21 Φεβρουαρίου) στο pdf(πατήστε τον σύνδεσμο.)          
"Μετ' εμποδίων" 



Καθαρή Δευτέρα '72
...................

 
Λαμπερή Χειμωνιάτικη μέρα !
Ξεκίνησε φορτωμένη με ομορφιές και χαρά.
Η πρόταση ήταν δελεαστική ...
" Να πάμε όλοι μαζί στο " Βλάχικο γάμο " στη Θήβα !"
Την αποδέχτηκα παρά τις κλαψομουρμούρες της μάνας.
Γιατί όχι; Τι θα μπορούσε να την ματαιώσει;
Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;


" Ετοιμάζομαι και έρχομαι να σε " πάρω "
μου φώναξε απ' τον δρόμο ο παιδικός μου φίλος.
Αμ έλα που δεν ήταν γραφτό να έρθει και να με " πάρει! "
Από το πουθενά ήρθε ο Δημητράκης και μου είπε το αλησμόνητο
" Δε θα πας πουθενά ! "


Τελικά δεν πήγα πουθενά, αλλά πέρασα
μια πανέμορφη Καθαρή Δευτέρα
με τον φίλο μου, ένα χαρταετό και τη φωτογραφική μηχανή
καταγράφοντας την κάθε στιγμή.


Όλα καλά μέχρι το απόγευμα που μάθαμε την τρομερή είδηση !
Τραγωδία ! Πέντε νέοι άνθρωποι νεκροί σε δυστύχημα στη Εθνική.
Πάει ο φίλος και η αδελφή του μαζί, μεταξύ των άλλων.
Εγώ "έχασα" τη διασκέδαση στον " Βλάχικο γάμο ! " 


Δε σε αμφισβητώ σύμπτωση...σε τρέμω!
Από τύχη ζούμε !


.....................................................................

Το αφιερώνω στον αδελφικό μου φίλο Δημήτρη Τυπούρτη.
 
 Στη μνήμη των:
 Γιώργου Τσαπρούνη ετών 18
Ελένης Τσαπρούνη ετών 23
Ρούλας Παππή ετών 27
Χρήστου Παπαδόπουλου ετών 25
Αικατερίνης Τσάλλα ετών 17.
Αξιοπερίεργο: Δεν βρίσκω καμία αναφορά για το δυστύχημα στο ιντερνετ...αν βρει κάποιος άλλος...





Έργο μου με  παστέλ για τις ανάγκες του ποιήματος






Δεν υπάρχουν σχόλια: