08 Φεβρουαρίου 2021

Γιώργος Μ. Βουτσής: " Σομμ "

 Η Μάχη του Σομμ (γαλλικά: Bataille de la Somme, Γερμανικά: Schlacht an der Somme )που έλαβε χώρα από την 1η Ιουλίου έως τις 18 Νοεμβρίου του 1916, στις όχθες του γαλλικού ποταμού Σομμ, ήταν μια από τις πιο φονικές μάχες του πρώτου παγκόσμιου πολέμου, με 400.000 απώλειες των Βρετανών και περισσότερες από 1.200.000 όλων των εμπολέμων


Σομμ 


Μη φοβάσαι Μάικ, 
μαζί θα ανεβούμε απ' το χαράκωμα,
αψηφώντας - ή κάνοντας πως -
τις σφαίρες.

Μη τις φοβάσαι, 
πες πως είναι μελισσούλες, 
άκου τες!

Δε θα σε αφήσω να πέσεις,
θα σε στηρίξω με όση δύναμη έχω,
εκτός 
εάν με τσιμπήσει εμένα η μελισσούλα 
και ξέρεις
είμαι αλλεργικός στο τσίμπημά τους,
συγχώρα με τότε αν πέσω πρώτος.

Σ' αυτό τον παραλογισμό,
όσο και αν συλλογίστηκα,
δεν κατόρθωσα να βγάλω
έστω ένα
λογικό συμπέρασμα,
καλέ μου φοβισμένε σύντροφε.




Έργο μου με  παστέλ για τις ανάγκες του ποιήματος



Δεν υπάρχουν σχόλια: