10 Οκτωβρίου 2020

Κ.Π. Καβάφης - Ιθάκη(1910) Απαγγελία: Γιώργος Μ. Βουτσάς - C.P.Cavafy-Ithaca-recitation:Giorgos M.Voutsas

 Το είχα στο "συρτάρι" έξι χρόνια...κάπου το ξέχασα...δεν βιαζόμουν όμως. 
Είναι μεγάλη και πολύ σοβαρή υπόθεση να αποδώσεις τον Καβάφη ή να προσπαθήσεις. Τον έχουν σακατέψει στο διαδίκτυο άσχετοι αλλά και... σχετικοί. Προσπάθησα...Tο αποτέλεσμα, εγώ, το κρίνω αρκετά καλό. 
Αυτό μου φτάνει.
Το blog αυτό είναι δικό μου και αναλαμβάνω την ευθύνη όσων γράφω. 
Εξηγούμαι λοιπόν:
Δεν κομπάζω, γράφοντας τα παραπάνω, αλλά τα γράφω με δικαιολογημένη αγανάκτηση.
Οκτώ χρόνια έχω απαγγείλει τόσα ποιήματα του Καβάφη και πιστεύω, όχι μόνο εγώ, ότι είναι από τις κορυφαίες απαγγελίες στο ίντερνετ. Η δικαίωση δεν έχει έρθει, μετά τόσα χρόνια, οπότε δικαιούμαι να γράφω κάτι επ' αυτού. 
Εφαρμόζω λοιπόν το αυτονόητο και το μόνο σωστό... Μου αρέσει εμένα; 
Δεν με ενδιαφέρει η επί μέρους κριτική των άλλων... 
Οι γνώμη των θεατών, ακροατών κλπ δεν μπορεί να συμπίπτει με αυτήν του δημιουργού, τις περισσότερες φορές. 
Αυτά.




Δεν υπάρχουν σχόλια: