04 Μαΐου 2021

Γιώργος Μ. Βουτσής (1953- ): Τα μπλε φώτα της Yokohama - Λάδια σε καμβά 60χ80 εκ.-2021


" Έχω κουραστεί με τη δύση, 

το φως της γρήγορα χάνεται και απλώνεται σκοτάδι.

Ψάχνω στην ανατολή την ομορφιά 

και έχω μπροστά μου ολόλαμπρες μέρες ".

Γιώργος Βουτσής


Στο πνεύμα των παραπάνω σκέψεων δημιούργησα δύο πίνακες με θέμα την Yokohama. Μαζί με τον άνθρωπό μου περιφερόμαστε απολαμβάνοντας τη φύση, τον αέρα και τον πολιτισμό της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Το έργο-έμπνευση για όλα αυτά είναι η αριστουργηματική ταινία, 
"Μια μέρα του καλοκαιριού"- "Still walking"-2008, του κορυφαίου Ιάπωνα σύγχρονου σκηνοθέτη, Χιροκάζου Κορεέντα. 
Ο καλός κινηματογράφος εμπνέει.

Από το soundtrack της ταινίας...

"Τα μπλε φώτα της Γιοκοχάμα"

" Blue lights of Yokohama"

.......................

Τα φώτα της πόλης είναι  λαμπερά,

Γιοκοχάμα! Μπλε φώτα, Γιοκοχάμα!

Είμαι τόσο ευτυχισμένη όταν είμαστε μόνοι...

Θέλω να ακούσω αυτά τα λόγια αγάπης από σένα.

Γιοκοχάμα, τα μπλε φώτα σου Γιοκοχάμα.

Περπατάμε μαζί, κινάμε για μακρυά... 

Μα εγώ μόνο λικνίζομαι, σαν βαρκούλα, σε θάλασσα πλατιά.

Λικνίζομαι απαλά στην δική σου αγκαλιά...

Μόνο τα βήματά μας,

μας ακολουθούν

δώσε μου ένα ακόμη τρυφερό φιλί.

Γιοκοχάμα, μπλε φώτα της Γιοκοχάμα.

Βαδίζω και... βαδίζω, ταλαντεύομαι

σαν ένα μικρό σκάφος στην αγκαλιά σου,

το άρωμα από τα αγαπημένα σου τσιγάρα.

Γιοκοχάμα, μπλε Φώτα της Γιοκοχάμα.

Αυτός θα είναι πάντα ο κόσμος μας.

 Bru Raito Yokohama

..................

Machi no akari ga totemo kire ine

Yokohama, bru raito Yokohama,

Anata to futari shiawase yo

Itsumo no you ni ai no kotoba wo

Yokohama, bru raito Yokohama,

Watashi ni kudasa i, anata kara

Aruitemo, aruitemo, kobune no you ni,

Watashi wa yureette, yurete anata no ude, no naka

Ashioto dake ga tsuite kuru no yo

Yokohama, bru raito Yokohama,

Yasashi, i kuchizuke, mou ichido.

Aruitemo, aruitemo, kobune no you ni,

Watashi wa yureette, yurete anata no ude no naka

Anata no suki na tabako no kaori

Yokohama, bru raito Yokohama.

Futari no. sekai i,  itsu made mo.













 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: